ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap

  • masa pelepasan:2024-04-20 13:36:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:180
  • Penerangan pantas:

    ESPO,Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa ia mempunyai ke

Kandungan artikel

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa ia mempunyai kehidupan layanan panjang, dan mengurangkan penyelenggaran

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

ESPOLif kelajuan tinggi sering merujuk kepada lif dengan kelajuan yang lebih besar dari -m/s.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Ha TienUntuk escalator yang memerlukan sokongan sementara perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.


ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap



Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Lif kawalan kumpulan adalah lif yang menggunakan mikrokomputer dan menghantar pusat berbilang lif secara selari. Kawalan kumpulan termasuk program kumpulan lif,ESPOPlatform penangkapan hidraulik tahap, kecerdasan kumpulan lif, dan bentuk lain klasifikasi berdasarkan lokasi bilik mesin. Terdapat lif dengan bilik mesin di atas rakit (bilik mesin atas), lif dengan bilik mesin di bawah rakit (bilik mesin bawah), dan lif dengan bilik mesin di dalam rakit (bilik tidak organik).

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

PenawaranUntuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan,ESPORumah rumah lift villa yang dibina sendiri, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.


ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap



Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Garansi kreditSekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

Jenis dan parameter utama lif merujuk kepada jenis lif,ESPOPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, jenis, kaedah, kaedah seret, bentuk pintu, bentuk bilik mesin, dll.

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan dan parameter lain.

ESPOBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.


HoustonMaklumat produk lain
  • MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

    MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

  • Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

    Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

  • Memphis Selatan BaruPlatform angkat bimbit besarTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkua

    Memphis Selatan BaruPlatform angkat bimbit besarTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkua

  • Memphis Selatan BaruLif duduk rumah.Analisis kenaikan harga

    Memphis Selatan BaruLif duduk rumah.Analisis kenaikan harga

  • ShushtarPengubah kuasa 1200kvaCara mengimbangkan elemen kerja

    ShushtarPengubah kuasa 1200kvaCara mengimbangkan elemen kerja

  • Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik automatikModel spesifikasi

    Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik automatikModel spesifikasi

  • Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

    Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

    KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap memberi anda ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap oleh syarikat kami, perkhidmatan ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap. ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ESPOLift rumah tangga 5 tingkat kecilPelbagainya lengkap, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!