Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b

  • masa pelepasan:2024-04-20 14:44:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:572
  • Penerangan pantas:

    Vila Velha, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah

Kandungan artikel
ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Vila VelhaPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

NanamSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Di mana yang baik(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,Vila VelhaSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka bentuk



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China,Vila VelhaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kejujuran dan keuntungan bersamaKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Vila VelhaMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

HoustonMaklumat produk lain
  • MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

    MiamiAxle Co., Ltd.Undang-undang perlindungan saluran paip

  • Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

    Memphis Selatan BaruJembatan naik bimbit hidraulikTeknologi visualisasi

  • Memphis Selatan BaruPlatform angkat bimbit besarTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkua

    Memphis Selatan BaruPlatform angkat bimbit besarTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkua

  • Memphis Selatan BaruLif duduk rumah.Analisis kenaikan harga

    Memphis Selatan BaruLif duduk rumah.Analisis kenaikan harga

  • ShushtarPengubah kuasa 1200kvaCara mengimbangkan elemen kerja

    ShushtarPengubah kuasa 1200kvaCara mengimbangkan elemen kerja

  • Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik automatikModel spesifikasi

    Rimba AonaiPlatform penangkapan hidraulik automatikModel spesifikasi

  • Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

    Rimba AonaiBeli jambatan boarding hidraulikMeningkatkan bekalan peralatan yang berkesan

  • KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

    KaiserslauternJembatan naik hidraulik bergerakApakah ciri-ciri pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b memberi anda Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b oleh syarikat kami, perkhidmatan Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b. Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Vila VelhaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyakDengan juruterbang aplikasi reka b, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!