AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian

  • masa pelepasan:2024-04-20 13:21:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:177
  • Penerangan pantas:

    Aracaju,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Twe

Kandungan artikel

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

AracajuPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas,AracajuMod pendinginan pengubah kuasa,AracajuPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Lapangan Terbang Antarabangsa SydneySecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian



Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

kualiti tertinggiPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Kebocoran minyak di flange looper


AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Konsultasi terakhirDry type transformer factory

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%,AracajuPengubah distribusi tenggelam minyak, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, ia adalah kira-kira % Secara umum, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, ia tidak perlu diam.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

AracajuBunyi dalam kes kegagalan fasa

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi

HoustonMaklumat produk lain
  • La SpeziaJembatan naik bimbit hidraulikProses terperinci kerja degreasing

    La SpeziaJembatan naik bimbit hidraulikProses terperinci kerja degreasing

  • HyeliaJembatan penerbangan tetap hidraulikAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

    HyeliaJembatan penerbangan tetap hidraulikAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

  • HyeliaPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriIndustri

    HyeliaPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriIndustri

  • HyeliaLift pencahayaan tahapRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

    HyeliaLift pencahayaan tahapRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

  • Al Mawsil al JadidahPengubah kuasa miniaturElemen untuk meningkatkan kebolehpercayaan tujahan

    Al Mawsil al JadidahPengubah kuasa miniaturElemen untuk meningkatkan kebolehpercayaan tujahan

  • SyracuseTangga hidraulikPengedaran borong

    SyracuseTangga hidraulikPengedaran borong

  • SyracuseJembatan naik bimbit hidraulikProses pembetulan

    SyracuseJembatan naik bimbit hidraulikProses pembetulan

  • LimogesJembatan pengangkutan bekasLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

    LimogesJembatan pengangkutan bekasLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian memberi anda AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian oleh syarikat kami, perkhidmatan AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian. AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AracajuPerkenalan ke pengubah jenis keringCara memeriksa pelbagai bahagian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!