PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian

  • masa pelepasan:2024-04-20 08:43:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:559
  • Penerangan pantas:

    Patacamaya,PatacamayaModel pengubah distribusi,PatacamayaPengubah semasa tinggi,Penyebar bunyi pengubah jenis keringDalam penukar j

Kandungan artikel
PatacamayaModel pengubah distribusi,PatacamayaPengubah semasa tinggi,

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

PatacamayaPengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Dry type transformer factory

SamtrediaApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Kilang pengubah kuasa

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Asas pemeriksaanBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

PatacamayaKebocoran minyak di flange looper

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan

HoustonMaklumat produk lain
  • MosonmagyarovarBridge boarding of aluminum alloyFaktor suhu yang berlebihan

    MosonmagyarovarBridge boarding of aluminum alloyFaktor suhu yang berlebihan

  • Hamburg-NordJembatan naik hidraulik bergerakPiawaian dalam pemilihan bahan

    Hamburg-NordJembatan naik hidraulik bergerakPiawaian dalam pemilihan bahan

  • Hamburg-NordPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    Hamburg-NordPlatform angkat gerak jenis garpu guntingCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • Hamburg-NordLif liga aluminium yang bergerak sendiriBercakap mengenai penyerapan sinar

    Hamburg-NordLif liga aluminium yang bergerak sendiriBercakap mengenai penyerapan sinar

  • AlvandPengubah kuasa 22kvTeknik perlindungan permukaan

    AlvandPengubah kuasa 22kvTeknik perlindungan permukaan

  • Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaApakah sebab-sebab pemakaian pantas

    Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik garpu gandaApakah sebab-sebab pemakaian pantas

  • Bandar KansasEmbedded boarding bridgeFenomena semasa penggunaan

    Bandar KansasEmbedded boarding bridgeFenomena semasa penggunaan

  • MadisonJembatan naik hidraulik bergerakHad kos

    MadisonJembatan naik hidraulik bergerakHad kos

  • segera:Peringatan: Maklumat PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian memberi anda PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian oleh syarikat kami, perkhidmatan PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian. PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PatacamayaPenukar kuasaCara mengimbangi pengubahsuaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!